Vrijdag 17 en Zaterdag 18 Juli Delhi - Roermond - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Lojan & Thei Visschers - WaarBenJij.nu Vrijdag 17 en Zaterdag 18 Juli Delhi - Roermond - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Lojan & Thei Visschers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 17 en Zaterdag 18 Juli Delhi - Roermond

Blijf op de hoogte en volg Lojan & Thei

18 Juli 2015 | Nederland, Roermond

Namaste/Hallo,

Na nog een hele dag luieren en niksen in ons prachtige resort is het tijd om naar huis te gaan. Helaas.
Om half drie s'nachts de wake up call. Om drie uur worden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Ook nu weer service op en top. We krijgen zelfs nog thee met koekjes gebracht en de ontbijtbox is bijna niet te dragen. De luchthaven is niet ver dus binnen een kwartier staan we voor de incheckbalie van Turkish Airlines. Omdat het altijd goed is om connecties te hebben dat blijkt nu maar weer. Voor ons geen gedoe in de lange wachtrij. Nee, ..Singh (ben zijn voornaam kwijt) gaat gelijk naar de supervisor en alles is gepiept. Hij brengt al 11 jaar klanten van en naar de luchthaven. Kent iedereen en kan hier wel een potje breken. Nu zoals altijd het wachten en rondhangen. Nog even de laatste roepies uitgeven aan sigaretten en koffie. De ontbijtbox komt al van pas maar het is veel en veel te veel.
Even iemand zoeken die het goed kan gebruiken. De toiletjuffrouw ligt in een hoekje te slapen. De wc's zijn superschoon dus die gunnen we wel het laatste geld en wat fruit uit box. Ik maak haar voorzichtig wakker en geef haar alles. Ze was in diepe slaap en nog een beetje beduusd.
Het is 7 uur vliegen naar Istanbul. Omdat het Suikerfeest is, is het superdruk. Allemaal mensen onderweg naar hun familie. Wachten duurt altijd lang en het aangeven van de juiste gate schijnt moeilijk te zijn. Tot die tijd kun je niets want je weet niet waar je moet zijn. Zitplaatsen zijn er nauwelijks dus doen we extra lang over de kop koffie. Kunnen we tenminste zitten. Twee koppen koffie voor 10 euro dat is geen kattepis.
Maar ook hieraan komt een eind. Het boarden gaat vrij snel maar dan...
We zitten al een uur in het vliegtuig. Wat zou er aan de hand zijn.. niemand vertelt iets. Dan blijkt dat het op schiphol erg druk is. Zoalang houden ze het vliegtuig aan de grond hier.
Dam na 3 uur vliegen eindelijk (bijna) thuis. Wat is dat toch altijd heerlijk. Zoooo efficient. Alles gaat op rolletjes.
De bus van het Ibis hotel staat al klaar. Auto starten en naar huis.
Tot de volgende keer.


  • 22 Juli 2015 - 14:11

    Karin:

    Ik heb globaal jullie verhalen gelezen, maar met een paar regels zag ik al dat jullie je weer in een heftig avontuur hebben gegooid. Volgens mij hebben jullie het weer fantastisch gehad, maar zijn jullie nu toch echt weer aan vakantie toe hi hi. Ik ben blij dat jullie weer veilig terug zijn. Ik ga de verhalen uit printen en dan heb ik een fijn avonturen boek om op mijn vakantie te lezen. Tot gauw. X Ka

  • 22 Juli 2015 - 14:11

    Karin:

    Ik heb globaal jullie verhalen gelezen, maar met een paar regels zag ik al dat jullie je weer in een heftig avontuur hebben gegooid. Volgens mij hebben jullie het weer fantastisch gehad, maar zijn jullie nu toch echt weer aan vakantie toe hi hi. Ik ben blij dat jullie weer veilig terug zijn. Ik ga de verhalen uit printen en dan heb ik een fijn avonturen boek om op mijn vakantie te lezen. Tot gauw. X Ka

  • 29 Juli 2015 - 21:15

    Renz Canjels:

    Bedankt voor het meegenieten van jullie spannende en indrukwekkende vakantie.
    Over anderhalve week gaan wij ook die kant op....een belevenis.
    Groetjes Renz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lojan & Thei

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 661
Totaal aantal bezoekers 109009

Voorgaande reizen:

11 Januari 2019 - 26 Januari 2019

Kaapverdie eilandhoppen

05 Januari 2018 - 27 Januari 2018

Gujarat 2018

06 Januari 2017 - 27 Januari 2017

Zuid India 2017

05 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Letland Estland Litouwen

15 Februari 2016 - 02 Maart 2016

Thailand 2015

26 Juni 2015 - 18 Juli 2015

Ladakh 2015

10 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Nepal 2015

24 Juni 2014 - 08 Juli 2014

Macedonie 2014

11 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Rajasthan 2014

24 Juni 2013 - 09 Juli 2013

Oezbekistan 2013

06 Januari 2013 - 24 Januari 2013

Myanmar 2013

20 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Azoren 2012

08 Januari 2012 - 26 Januari 2012

Vietnam 2012

Landen bezocht: